Verzending en levering

Om ervoor te zorgen dat uw pakket correct wordt geleverd en dat u het ontvangt binnen de deur ons geadverteerde termijnen, dien je ervoor te zorgen dat uw adres correct is ingevuld en dat het alle relevante en/of relevante informatie bevat. Het gebruik van correcte afkortingen, straatnummers, nummers van flatgebouwen en routing-informatie (indien van toepassing) is van essentieel belang voor een tijdige levering.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren, zoekgeraakte of opgeloste zendingen indien de opgegeven adresgegevens zijn of opgelost zijn aangenomen op het moment van aankoop.

VAAK GESTELDE VRAGEN:

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Wij verwerken bestellingen van maandag tot vrijdag. Bestellingen worden binnen 3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de dag nadat de bestelling verwerkt is verzonden. Let op: Wij verzenden niet in het weekend.

Let op: Als uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact op met ons op. grote bestelling is verwerkt, kunnen wij GEEN wijzigingen meer installeren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Nadat je bestelling jouw bestelling heeft geplaatst, kun je rekenen op 1 tot 3 werkdagen voor verwerking. Gemiddelde levering tussen 9 en 12 werkdagen, afhankelijk van jouw locatie.

De koerierdienst die jouw pakketje gaat leveren zijn: PostNL, Bpost en DHL.